.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذهنیت منفی وضعیت فرهنگی در دانشگاه آزاد باید زدوده شود

 مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست رؤسا و مدیران واحد های دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با اعلام این مطلب گفت: دو موضوع یکی تحلیلی بر وضعیت عمومی دانشگاه از دیدگاه ما جوانان و دوم وضعیت تشکل های اسلامی سیاسی مدنظر ما است ، چون اعتقاد داریم چیزی برتر از اسلام نیست ابتدا ماهیت اسلامی تشکل و بعد سیاسی.
 مجتبی اکبری افزود: همیشه به عنوان یک تربیت شده دانشگاه آزاد اسلامی این سوال را از خودم داشتم که هدف از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی چه بود؟ چرا هر مرکز یا هر واحدی که در هر استان یا هر جایی تشکیل می شد، خانواده ها و متدینین شهر نگران وضعیت فرهنگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بودند، مگر قرار نبود دانشگاه آزاد اسلامی، اسلامی باشد؟ مگر دانشگاه آزاد اسلامی ثمره انقلاب نبود؟ این نظریات و این صحبت هایی که می کنم، به عنوان یک فرد تشکیلاتی هست که از سال 75 دانشجوی دانشگاه آزاد شدم و اکنون در خدمت شما هستم. در طول این 30 سال در دانشگاه آزاد اسلامی از منظر ما یک تفکری به نام تفکر منیت که مغایر با آموزه های د ینی تحت عنوان همه چیز برای من، همه کس در خدمت من و من برای هیچ کس جاری و ساری بود.
مدیرکل تشکل های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: ما امروز معتقدیم و به این افتخار می کنیم که دانشگاه آزاد اسلامی به آغوش ملت و ولایت برگشته و پای آن هم ایستاده ایم. اگر امروز دکتر دانشجو از مدیران قبلی تشکر می کند تا زمینه وفاق همدلی، همفکری، همیاری، سربلندی به وجود آید چرا مدیران قبلی کسی نمی آید به این حرف ها توجه کند و دائماً به جای همکاری، کارشکنی می کنند؟ چرا خارج از دانشگاه ستاد های تخریب افکار عمومی تشکیل می دهند؟ همه این ها با اسناد و با تمام رصد ها موجود است. یک رفتار منافقانه در داخل دانشگاه ما را رنج می دهد و آن این است که عده ای روزها محل کارشون به به و چه چه می زنند شب ها جای دیگر غیبت و هزار تا کار دیگر انجام می دهند.
وی در ادامه گفت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی به آغوش ملت و امامت و ولایت برگشت و امروز افتخار می کنیم که پرچم ولایت در دست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است و ما به عنوان سربازان ولایت و در تمام عرصه های دانشگاه و در تمام امور دانشگاه مشارکت داریم امروز در راس دانشگاه آزاداسلامی یک فرد بسیجی، پرچم اخلاق، پرچم ولایت و پرچم اسلام را در دستان خود گرفته تا منویات مقام عظمای ولایت در دانشگاه بنحو شایسته به اجرا گذارده شود.وی با اشاره به انتصاب ها گفت: برخی این تغییرات را نمی پسندند مهم نیست چه بزرگواری بخواهد تأیید بکند و یا تأیید نکند. چه بخواهد سکوت کند و یا سکوت نکند. چه بخواهد از جلسه هیأت امنا قهر کند چه قهر نکند ما کارمان را ادامه خواهیم داد به حول قوه الهی و فقط دغدغه ما این است که بتوانیم منویات مقام معظم رهبری را در دانشگاه پیاده کنیم، این حرف دل ماست. وی ادامه داد: در فلان روزنامه می نویسند دفتر دوم بسیج در دانشگاه آزاد با حضور اکبری شکل گرفت، من افتخارم این است که با تفکر بسیجی دانشگاه را شکل بدهیم.
مجتبی اکبری در خصوص تشکل های سیاسی اسلامی گفت: ترکیب تشکل اسلامی سیاسی در دانشگاه متشکل از افراد جوان با روحیه، پویا و دارای نشاط ، امید به آینده و با یک انگیزش درونی باشند تا بتوانند با فعالیت شبانه روزی کار رابه پیش ببرند. لذا به خاطر همین بنده به عنوان جوان ترین تیم آقای دکتر دانشجو در خدمت شما در تشکل های اسلامی سیاسی به عبارتی حساس ترین نقطه دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت شما هستم و من هم سعی کردم همکارانم را از قشر جوان ، ولایی و بسیجی و باسواد انتخاب کنم. تا با اقتدار عمل کنند و کوتاه نیایند . و در مازندران آقای فضلی را برگزیدم. به هر ترتیب تشکل های اسلامی سیاسی امروز عیون و مغز متفکر دانشگاه آزاد اسلامی هستند. حضرت امام فرمودند : دانشگاه مبدآ همه تحولات در جامعه است. کسانی که می توانند دانشگاه آزاد اسلامی را به حرکت بیاندازند و موتور محرکه دانشگاه آزاد باشند همین تشکل های دانشجویی هستند. اکبری در ادامه گفت: دکتر دانشجو دستور دادند هیأت مذهبی کارمندان در تمامی واحد ها شکل گیرد.
وی گفت: الحمد الله استان مازندران استان علم و عرفان است و بزرگان زیادی از این جا بر گردن ما حق دارند. در اینجا از تمام دوستان خواهش می کنم از ائمه محترم جمعه، از مراجع معظم تقلید، آیات اعظام، دولت و مجلس محترم تا به دانشگاه آزاد اسلامی کمک کنند تا منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، اسلامی اجرا شود.
وی از مدیران و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی خواست با آقای فضلی فرزند جانباز و استاد گرامی آقای دکتر جمالزاده همکاری لازم را داشته تا انشاا... آنچه که تکلیف بر دوش ما گذاشته را در دانشگاه آزاد اسلامی به نحو شایسته پیاده کنیم.
وی در خاتمه امیر فضلی اصانلو را به عنوان نماینده دانشگاه در تشکل های دانشجویی استان مازندران و جمالزاده را به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل های اساتید استان مازندران معرفی و از خدمات ابوالحسنی و دکتر فلاح به خاطر همکاری صمیمانه تشکر نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.